Navigace

Obsah

Životní situace

« Zpět na Strom životních situací

Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků

3. Pojmenování (název) životní situace

Akreditace vzdělávacích institucí a vzdělávacích programů zaměřených na další vzdělávání pedagogických pracovníků

4. Základní informace k životní situaci

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy akredituje vzdělávací instituce a jejich vzdělávací programy zaměřené na další vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) na základě žádosti fyzické nebo právnické osoby a za podmínek stanovených zákonem č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Součástí žádosti o akreditaci vzdělávací instituce musí být i žádost o akreditaci alespoň jednoho vzdělávacího programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků podle § 27 zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

K žádosti o akreditaci vzdělávací instituce se přiloží:
  • oprávnění ke vzdělávací činnosti podle zvláštního právního předpisu,
  • přehled o personálním, technickém a materiálním vybavení žadatele o akreditaci vzdělávací instituce v oblasti dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků,
  • přehled o dosavadní činnosti žadatele o akreditaci,
  • vzdělávací program, o jehož akreditaci se současně žádá.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Tato záležitost bude vyřízena do 120 dnů ode dne přijetí žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Žádost lze podat prostřednictvím datové schránky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

12.11.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.