Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR
- dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- bezúhonnost v dosavadním životě.
Požadavky na uchazeče:
- středoškolské vzdělání stavebního či obdobného zaměření
- osvědčení autorizovaný stavitel – technik v oboru pozemních staveb vítáno
- vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, důkladnost, spolehlivost a samostatnost
- emoční stabilita, umění jednat s lidmi, komunikační dovednosti
- uživatelská znalost práce na PC
- řidičský průkaz skupiny B.
Povinné náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost, místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde - li o cizího státního občana
- datum, podpis, telefonní kontakt, e-mail.
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
- profesní životopis obsahující údaje o všech dosavadních zaměstnáních, o odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku s přílohami v obálce označené "VŘ – vedoucí oddělení majetek a investice" je možno doručit do 10.10.2021 do 11:00 osobně na podatelnu Městského úřadu Skuteč, Palackého náměstí 133, nebo formou poštovní zásilky na adresu: Město Skuteč, Palackého náměstí 133, 539 73 Skuteč. Případné dotazy zodpoví na tel. 469 326 402 tajemnice úřadu.