Menu

sekretariát MÚ:  ​​469 326 403

Město Skuteč

Hledáme vedoucí/ho oddělení majetek a investice

Město Skuteč vyhlašuje výběrové řízení č. 1/2021 na obsazení funkčního místa "Vedoucí oddělení majetek a investice".

Předpoklady pro vznik pracovního poměru:

  • státní občan ČR, u cizích státních občanů trvalý pobyt v ČR
  • dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
  • bezúhonnost v dosavadním životě.

 

Požadavky na uchazeče:

  • středoškolské vzdělání stavebního či obdobného zaměření
  • osvědčení autorizovaný stavitel – technik v oboru pozemních staveb vítáno
  • vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, důkladnost, spolehlivost a samostatnost
  • emoční stabilita, umění jednat s lidmi, komunikační dovednosti
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičský průkaz skupiny B.

 

Povinné náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost, místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde - li o cizího státního občana
  • datum, podpis, telefonní kontakt, e-mail.

 

K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:

  • profesní  životopis  obsahující  údaje  o  všech  dosavadních  zaměstnáních,  o  odborných  znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

 

Přihlášku  s přílohami  v  obálce  označené  "VŘ – vedoucí oddělení majetek a investice"  je  možno doručit  do 10.10.2021 do 11:00 osobně na podatelnu Městského úřadu Skuteč, Palackého náměstí 133, nebo formou poštovní zásilky na adresu: Město Skuteč, Palackého náměstí 133, 539 73 Skuteč. Případné dotazy zodpoví na tel. 469 326 402 tajemnice úřadu.

Přílohy

VŘ - vedoucí oddělení MI

VŘ_vedouci_odděleni_MI.pdf
Typ souboru: PDF dokument, Velikost: 646,86 kB
nahoru